Heidag SP Heerenveen.

10 maart 2024

Heidag SP Heerenveen.

Op zaterdag 9 maart kwam een groep SP leden bij elkaar om te praten over de koers voor de komende jaren. Zowel het vaste kader als enthousiaste nieuwe leden gingen met elkaar in gesprek over wat we de komende jaren willen gaan doen binnen Heerenveen om de SP in Heerenveen groter te maken en zichtbaarder te zijn op de straat. Er is nog zoveel om voor te strijden niet alleen in Heerenveen, maar ook in heel Nederland. Denk alleen maar aan het verschralen van de zorg door het sluiten van ziekenhuizen, of steeds minder Openbaar Vervoer op het platte land en daardoor ook in dorpen en kleine steden. Bezuinigingen in de Thuiszorg of de WMO, dat zijn bezuinigingen die veel mensen raken. Alles wordt wegbezuinigd en de leefbaarheid wordt stukje bij beetje steeds slechter.

Het is voor ons allemaal wel duidelijk dat er iets moet gebeuren en daar willen wij met zijn allen iets aan doen. Onder leiding van Lian Veenstra kreeg de dag vorm en naarmate de dag vorderde werd iedereen steeds enthousiaster en heeft iedereen veel zin zich daar voor in te zetten.

Al met al een productieve dag, waar ook voor de innerlijke mens goed werd gezorgd. Ben jij SP lid en nog niet actief en heb je zin om ons te helpen neem dan contact met ons op via heerenveen@sp.nl. Ben je nog geen SP lid, maar denk je erover om dat wel te worden om op die manier de ongelijkheid en tweedeling in de maatschappij wat eerlijker te maken, om de zorg, het OV, onderwijs en leefbaarheid te waarborgen in onze samenleving meld je dan aan, want wij zitten op jou te wachten en je bent van harte welkom.