SP Campagne voor de Provinciale Staenverkiezingen in Vrouwenveen

5 maart 2019

SP Campagne voor de Provinciale Staenverkiezingen in Vrouwenveen

Foto: SP / Jolanda Geerling - van Overhagen

In verband met de Internationale Vrouwendag op 8 maart wordt Heerenveen omgedoopt tot Vrouwenveen. Dit besluit is genomen door de gemeenteraad van Heerenveen.

Daarom Is SP Fryslan op 9 maart in Vrouwenveen. Deze dag staat in het teken van de Internationale Vrouwendag en de herdenking van het feit dat het 100 jaar geleden is dat Domela Nieuwenhuis is overleden.

Vanaf 13.00 uur zijn wij in de achterliggende wijk bij de K. de Jongweg om te gaan buurten. Tijdens het buurten gaan we de mensen vragen naar hun mening over de invoering van de Diftar+. Hiervoor hebben wij een korte vragenlijst samengesteld.

In de loop van de middag komen we dan bij onze SP kraam op het Gemeentehuisplein waar we met onze twee vrouwen uit de top tien, Hanneke Goede zesde op de kandidatenlijst en Marleen Tromp negende op onze kandidatenlijst campagne gaan voeren in het kader van de Provinciale Statenverkiezingen van 20 maart aanstaande.

Graag tot 9 maart in Vrouwenveen!