Algemene Ledenvergadering voor SP leden. DEZE VERGADERING IS AFGELAST ivm code orangje!

19 januari 2019

deze vergadering is afgelast ivm code oranje!!!!!

SP leden zijn op vrijdag 25 januari van harte welkom op onze Algemene Ledenvergadering, een vergadering die in het teken staat van Europa. Op donderdag 23 mei 2019 vinden namelijk de Europese Parlementsverkiezingen plaats, waar ook de SP aan mee doet. Tijdens de algemene ledenvergadering krijgt u als lid de kans om te praten over het concept verkiezingsprogramma.

Het concept verkiezingsprogramma voor de Europese Parlementsverkiezingen zijn te vinden op www.spnet.nl . Heeft u een account dan kunt u inloggen met uw lidmaatschapsnummer en uw wachtwoord. Voor de nieuwe leden die nog geen account hebben, u kunt zelf een account aanmaken door uw lidmaatschapsnummer in te vullen en zelf een wachtwoord daarbij te kiezen. Bent u vervolgens ingelogd dan vindt u onder het kopje verkiezingen 2019 de kandidatenlijst en het conceptverkiezingsprogramma en kunt u die rustig in uw eigen tijd doorlezen.

Wat mist u in het programma? Wat wilt u anders omschreven zien? We horen het graag van u op 25 januari 2019. De vergadering wordt gehouden in de Menniste werkplaats, Kerkstraat 36 in Heerenveen.

Vanaf 19.30 uur bent u welkom en de vergadering begint om 20.00 uur.