SP Heerenveen doet mee aan de Gemeenteraadsverkiezingen in 2018

23 september 2017

SP Heerenveen doet mee aan de Gemeenteraadsverkiezingen in 2018

We hadden het graag eerst met onze leden willen delen en op de ALV willen bespreken, maar nu Ron Meyer het al bekend heeft gemaakt, mag iedereen weten dat wij er trots op zijn dat we mee gaan doen met de GR 2018, aldus voorzitter SP Heerenveen Dimph van Ruth.

SP IN RECORD-AANTAL GEMEENTEN

We doen zo goed als zeker in een record aantal gemeenten mee aan de raadsverkiezingen. Nog nooit eerder deed de SP in zoveel gemeenten mee. Zo kunnen mensen komende gemeenteraadsverkiezing eindelijk SP stemmen in Apeldoorn, Emmen, Heerenveen, Leusden, Purmerend, Roermond en veel andere plekken. Dat kon in die plaatsen 4 jaar geleden nog niet.

We doen het liefst in alle gemeenten mee. Helaas hebben we niet overal genoeg actieve mensen. Alleen met genoeg actieve mensen kunnen we ons werk in wijken, in de raad en eventueel in Colleges goed doen.

Onze beloftes zijn juist daarom na de verkiezingen net zoveel waard als voor de verkiezingen. Dat kan niet iedere andere partij zeggen.

Ik ben er trots op dat we door onze aanpak gestaag groeien en in een record aantal afdelingen meedoen. We zullen hard werken om ons record over 4 jaar opnieuw te breken.