Wij zoeken een Regiovertegenwoordiger provincie Friesland.

11 oktober 2014

Wij zoeken een Regiovertegenwoordiger provincie Friesland.

Functieomschrijving:

Als Regiovertegenwoordiger ben je de verbindende factor tussen alle afdelingen in Friesland en de Partijraad. Je ondersteunt de afdelingen met adviezen en bezoekt de afdelingen zo nu en dan tijdens de afdelingsvergaderingen om op de hoogte te zijn van wat er speelt, bij vragen van hulp speel je in op de hulpvraag. De afdelingsvoorzitters houden je maandelijks op de hoogte van wat er speelt binnen de afdelingen door een afdelingsverslag naar je toe te sturen, daarnaast organiseert de regiovertegenwoordiger maandelijks het regio-overleg waar alle afdelingen hun voorzitter en organisatiesecretaris naartoe afvaardigen. Als regiovertegenwoordiger maak je deel uit van het partijbestuur, waarin je belangrijke zaken binnen de regio agendeert op de partijbestuur  vergaderingen en wat er binnen het partijbestuur is besloten weer terugkoppelt naar de afdelingen tijdens het regio-overleg.

Functievereisten:

• Je onderschrijft de ideologie en bent een loyaal SP-lid
  • Je hebt ervaring als actief SP lid en hebt bestuurlijke ervaring.
  • Je bent in staat om mensen te inspireren, stimuleren, activeren en verbindend. Daarnaast ben je zelf benaderbaar om aangesproken te worden.
  • Je bent in staat om conflicten te bezweren
  • Je doet zelf mee met acties en bent communicatief sterk zowel mondeling als schriftelijk.
  • Kortom je bent een echte teamspeler en de ideale aanvoerder van het team.
  • Daarnaast moet je bereid zijn om gedurende ten minste twee jaar als vrijwilliger veel tijd te investeren in bovenstaande zaken en daarnaast maandelijks een regio-overleg kunnen organiseren en de vergaderingen van het partijbestuur kunnen bijwonen.

Wat bieden wij:

• Je kunt je bekwamen door het volgen van cursussen die door de SP worden georganiseerd en aangeboden.
  • Ook al ben je vrijwilliger, natuurlijk worden je onkosten die je maakt vergoed
  • Enthousiaste afdelingen die het leuk vinden om ook dingen samen te doen.
  • Een brede werkervaring opdoen in een unieke omgeving met mensen die dezelfde ideologie  onderschrijven en de wereld socialer en gelijkwaardiger willen maken.

Kandidaten kunnen zich voor 30 november 2014 opgeven onder
vermelding van naam, adres-, telefoon- en email gegevens bij:

Jolanda Geerling – van Overhagen

email : jaw.vanoverhagen@ziggo.nl