Met de bus naar "stop de bezuinigingen" Amsterdam

14 september 2013

Met de bus naar "stop de bezuinigingen" Amsterdam

Tientallen organisaties hebben onder het kopje "Stop de bezuinigingen" het initiatief genomen om op 21 september om 13 uur samen te komen op het Beursplein in Amsterdam. Daarmee willen zij laten zien dat het anders kan en anders moet.

Een protest tegen het bezuinigingsbeleid van de regering Rutte, die gewone mensen de prijs laat betalen voor de crisis.
SP-leider Emile Roemer: ‘Ik ben erbij op 21 september in Amsterdam. Want nu moeten we opkomen voor zorg, werk, onderwijs, cultuur en innovatie. Hoe meer mensen naar het Beursplein komen, hoe sneller dit kabinet zijn biezen pakt en hoe sneller we aan de opbouw kunnen beginnen.’

Busvervoer

De SP regelt busvervoer. U kunt opstappen in Leeuwarden, Drachten, Heerenveen, Joure of Lemmer. U kunt zich opgeven via heerenveen@sp.nl. Vermeld dan ook uw naam, telefoonnummer en uw gewenste opstapplaats. Mocht u meewillen en niet naar de opstapplek kunnen komen of heeft u vragen neem dan contact op met één van de afdelingen in Friesland. Er wordt een eigen bijdrage gevraagd van 5 Euro.

Graag tot 21 september