SPelen (SP Ledendag)

22 mei 2008

SPelen (SP Ledendag)

Op de ledendag van de SP zijn dit jaar bijna 10.000 mensen uit het hele land afgekomen.
Het was gezellig druk op het terrein naast Walibi World, een hele verscheidenheid van mensen
kwam daar samen. Na wat culturele optredens werd er een recordpoging fluiten gedaan, om het kabinet terug te fluiten, omdat die plannen heeft om de btw te verhogen. Dit leverde een wereldrecord op meldden de mensen van het Guinness Book of Records.

Toen iedereen weer wat bekomen was van het fluiten was het tijd om te gaan spelen in Walibi World.
Iedereen vermaakte zich goed, van jong tot oud. Gedurende de dag kon je o.a. speeddaten met de aanwezige kamerleden, maar de SP leden gingen soms ook met elkaar in gesprek. Een mooie gelegenheid om anderen te leren kennen.

Na al het spelen kon iedereen weer bijkomen en genieten muziek. Ook had je kans op een weekendje Parijs en een
jaarabonnement voor een drietal parken. Na een toespraak van Jan Marijnissen werd de dag afgesloten met het lied 'Doe mee met de SP!' van Bob Fosko. Tevreden terugkijkend op een leuke dag ging iedereen weer naar huis. Weer vol energie om hun werk voort te zetten, voor een beter Nederland en een betere wereld voor iedereen!