AGNES KANT SPREEKT OVER ZORG IN HEERENVEEN

11 februari 2008

AGNES KANT SPREEKT OVER ZORG IN HEERENVEEN

Op 20 februari organiseert de SP afdeling Heerenveen een thema-avond over de zorg: En Hoe Nu Verder? Dit vindt plaats in ’t Nije Huys te Heerenveen. Als gastsprekers zijn hiervoor uitgenodigd Agnes Kant en Farshad Bashir. De avond begint met de beide sprekers. Na de pauze is er ruim gelegenheid tot het stellen van vragen.

Agnes Kant zit in de Tweede Kamer voor de SP. Ze is zeer betrokken bij de Zorg en het Welzijn van de mensen.
Ze kijkt daarbij niet zozeer naar de statistieken maar gaat liever persoonlijk bij de mensen langs om met eigen ogen te zien wat zich in de samenleving afspeelt.
Ze zoekt kortom het gesprek met de mensen die de zorg nodig hebben of die zorg bieden. Daarna stelt ze de missstanden die ze tegenkomt keihard aan de kaak. Agnes Kant is daardoor niet alleen een zeer betrokken kamerlid, maar zeker ook een vrouw die vooral de zorg veel meer een menselijk gezicht wil geven.
Farsad Bashir is het jongste kamerlid ooit. Toen hij negen jaar oud was is hij met zijn ouders gevlucht uit Afghanistan en in 1997 is hij in Nederland aangekomen.
Al vanaf zijn 14e is hij actief lid van de SP. Het is zijn missie in debat te gaan met mensen als Wilders en Verdonk, maar nog liever gaat hij het gesprek aan met de mensen die op hen willen stemmen.
U bent van harte welkom op deze avond aan de Burgemeester Falkenaweg 12/14. Om 19.45 uur gaat de grote zaal in ’t Nije Huys open. De toegang is gratis.

Agnes Kant

Farshad Bashir