NIEUW BESTUUR

30 oktober 2007

NIEUW BESTUUR

Er is een nieuw bestuur aangetreden bij de afdeling Heerenveen.

Op de ledenvergadering van 30 oktober jl. hebben de leden van de afdeling Heerenveen hun fiat uitgesproken voor een bestuur in grotendeels nieuwe bezetting.
Vier oude leden hebben opnieuw zitting genomen naast maar liefst vijf nieuwe leden. Veel nieuwe gezichten dus naast een aantal ervaren ouwe rotten in het vak. Dit nieuwe team heeft zich uitgesproken om vooral als team zijn gezicht te laten zien aan de mensen die de SP en haar gedachtengoed een warm hart toedragen. Maar ook om de misstanden in de gemeente met alle mogelijke middelen aan de kaak te stellen. Het is zonder meer verheugend en getuigt van hoge verwachtingen voor de toekomst dat zoveel nieuwe gezichten zich bereid hebben verklaard om de belangen van de SP actief uit te dragen en daarmee dus van de mensen die ondersteuning op welke wijze dan ook nodig hebben. Het is een ploeg met nieuw elan dat staat voor uitdagingen van een nieuwe periode. Negen mensen, negen gezichten. De expertise en interesse van het nieuwe bestuur overlapt een breed gebied. Er is een nieuwe webmaster die het hele digitale gebeuren bewaakt en uitbouwt. Er is een jongedame die zich gaat ontfermen over de ontwikkeling van ROOD, de jongerenbeweging binnen de SP. Er is iemand die veel ervaring heeft op het gebied van financien. Maar het gaat natuurlijk allemaal om mensen! En al deze nieuwe gezichten in het bestuur zijn zich daar terdege van bewust. Dat wat ze weten en wat ze kunnen willen ze inzetten voor mensen die naar een rechtvaardiger wereld verlangen. En ze willen nog iets: meer tomaat op straat! Het nieuwe bestuur wil het SP-gezicht op straat verder profileren. Praten met mensen, luisteren. Nieuwe acties ontwikkelen. Nog meer naar de mensen toe. Laten we hen daarmee succes toewensen!