Feest: de SP in alle Staten!

11 februari 2007

Feest: de SP in alle Staten!

Op zondag 25 februari organiseert onze partij de feestelijke bijeenkomst 'De SP in alle Staten' in Het Land van Ooit in Drunen (snelweg Waalwijk-Den Bosch, afslag 41). Om 11:30 uur opent Het Land van Ooit haar grenzen en om 12:30 uur start een aantrekkelijk programma met o.a. Sjaak Bral, debatten, speeddaten met de provinciale lijsttrekkers, de band Zuco 103, een toespraak van Jan Marijnissen, enz. Ook wordt er een wedstrijd gehouden tussen de verschillende provincies met naast voetbal en touwtrekken ook de onderdelen 'dichters', 'presenteer jouw provincie' en 'wie maakt het mooiste verkiezingsbord?'. ROOD organiseert een eigen programma voor jongeren.
Het zijn de afdelingen die moeten proberen om zoveel mogelijk SP-leden en -sympathisanten naar het feest te krijgen. Daarom komt de kaartverkoop (Eu 5 voor volwassenen, Eu 2,50 voor kinderen tot 16 jaar) deze keer ten goede aan de afdelingskassen.
Bestel zo spoedig mogelijk, uiterlijk 17 februari bij Marten de Vries tel 627852